2010

Torsdag ida. Har varit ute på en promenad med Johanna, och jag hade typ ingen känsel i varken fingrar eller tår när jag kom tillbaka. Så himla mkt snö, men väldigt fint. Juste imorgon är det freeeedag(!). Yey. Skönt med helg, är så himla stressad nu eftersom att jag måste hinna bli klar med alla arbeten när vissa kurser slutar nu efter jul. Men kommer kännas jätte skönt sen när jag är klar med allt.

Börjar fundera på nyårsplaner, det närmar sig mer och mer. Känner att det här nyåret kommer bli bäst. Kan det bli annat när man ska fira det med Petra? haha, vi kommer ha grymt kul. Det blir ju ändå 2010. Inte längre "0" år eller vad man ska säga. Ska hitta något fint att ha på mig också. Det blir awesome.

Juste ska försöka komma på något bra nyårslöfte också! Kom aldrig på något bra förra året, så jag sket i det...Har egentligen aldrig haft det. Men iår ska jag komma på något bra!


nyår 05, aslänge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0