Happy birthday to you...

Tjoho, 17 idag! :D ett år kvar till frihet, hahah x) nä men det har varit en riktigt kul dag, fått sms och samtal i mängder, haha tack till alla som kom ihåg min dag<3

Dagen börja med tårta på sängen och presenter, trevligt trevligt :) Sen blev det sång i skolan *pinsamt* hahah gillar inte när jag får all uppmärksamhet x) hahah aja när jag kom hem fick jag min favoritmat, tacos mums men fick också en till present och gissa vad det var? EN iPod!!! haha jag är så lycklig :D hehe hoppas  ni också har haft en toppentisdag, puss på er<3




Fick alla fast and furious filmerrna, dreggel på alla snygga bilar som är med i dom x)


Nyaste iPod nano :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0