Julafton om 15 min. :D

Helt sjukt att det snart är julafton, allt har gått så fort. Hela det här året har gått fort, känns som det inte var så länge sen man firade nyår men det var ju skitlänge sen. Hahah men kan ju hoppas att 2010 går lika snabbt så jag blir 18 snabbare x) hehe längtar till den dagen asså.

Såhär blev resultatet förresten.

Skönt att bli av med min utväxt, den var ju hemsk... hahah ni ser att jag valde rosa naglar också, kunde inte motstå den rosa färgen, den bara skrek efter mig så jag var tvungen att välja den x)

Men God Jul på er, kommer nog inte skriva något imorn så säger det nu ;)<3

Skönt att man blev klar med alla julklappar i tid iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0