maybe then we'd remember to slow down, at all of our favorite parts

Så, då var julen över. Skönt faktist. Hade alla en trevlig jul? Det hade iaf jag. Tittar tillbaka lite på hösten och vintern som har varit, eller nog rättare sagt året som varit. Guuud så fort det går. Speciellt vintern gick skitfort. Fast det spelar inte någon större roll för mig, vintern vill man ju ändå bara ha förbi fort. Kanske gör en årsresume (stavning?) senare om jag orkar. Har för övrigt jätte mycket att hinna med nu över lovet, känns som att tiden inte riktigt kommer räcka till. Vill ju hinna ta det lite lugnt också, heheh. MEN, ska inte klaga onödigt mycket. Nu ska jag gå. Ha en bra lördag. Pusss.

Vill att vintern och våren ska passera, så att det kan bli sommar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0