onsdag

Tja! Onsdag ida, och imorgon är det bara en vecka kvar tills julafton! Har dock inte handlat en enda julklapp än...obs lite panik. Men ska göra det på lördag. Kommer kännas jätte skönt att få det gjort. Idag Har jag haft min kärnkraftsdebatt, gick inte så bra...menmen. Fota även ems i studion, vi hade riktigt kul:)! Kan lägga upp fler bilder sen när jag kollat igenom och fixat lite med dem. Efter skolan åkte jag dirr till tandläkarn. Ska träffa en tandspeciallist i vår (!)igen. Typ tredje gången tror jag...gaah, ramlar snart i en trappa med flit och slår ut alla tänder, för seriöst jag orkar inte med det här längre. Nej men nu ska jag gå och kolla på PH. Oj, det har visst redan börjat! Puss. 

fina emilie!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0