Puuh...

Nu är alla julklappar klara förutom en fast den ska jag iväg och köpa imorn :D Känns sjukt skönt att vara klar med allt. Är väldigt nöjd med mina julklappar hoppas bara att alla som ska få dom är också det. Imorn ska jag också fixa mina naglar :D kommer bli fett naajs fast vet inte vilken färg jag ska välja, ska jag ta röd eftersom det är juligt eller ta nån helt random färg? hmm, ni får se imorn vad jag bestämmer mig för ;) 

Förresten, har ni sett att det ska bli plusgrader igen efter jul? :O Fett weird att det kan gå upp och ner så snabbt, var ju bara nån dag sen det var -15 ute... aja jag bryr mig inte så mycket bara jag får en vit jul, vad som händer efter spelar inte så stor roll för mig. :) Men nu ska jag gå och glo lite på tv och dricka upp min energidryck, Ciao


//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0