var också tvungen att göra ett

Hahah kan jessica så kan jag x) kan endå inte somna så det här är lite tidsfördriv.

Årets bästa grupp: Nightwish
Årets bästa kvinnliga soloartist: lady gaga
Årets bästa manliga soloartist: Pitbull, älskar hans låtar.
Årets låt: finns många bra
Årets bästa dryck: X-RAY!
Årets bästa godis: vill skriva choklad men vet inte riktigt
Årets äckel: finns många att välja mella
Årets snyggaste kille: Robert Pattinson utan tvekan
Årets snyggaste tjej: -
Årets bästa konsert: paramore
Årets kram: har kramat många
Årets sötaste: Adam
Årets tidning: vecko revyn
Årets bus: eh vet inte
Årets klantigaste: hahah lungt jessica x) 
Årets godaste mat: sushi :D
Årets frisyr: utsläppt
Årets födelsedag: syrrans  
Årets resa: London :)
Årets fest: Heheh mina fastrars fest var rolig
Årets person/personer: de som står mig närmast, ni vet vilka ni är<3
Årets film: new moon helt klart
Årets bok: twilight böckerna
Årets TV-serie: hahah måste skriva 2½män, sä jävla rolig serie
Årets inspiration: haha vet inte
Årets kyss: heheh.
Årets ord: naajjs 
Årets skämt: haha vet inte men den jessica skrev var rätt kul x)
Årets läskigaste: Äckliga gubben i pans labyrint x)
Årets tråkigaste: hmm, typ skolan
Årets roligaste: det finns mycket som har varit roligt det här året
Årets misstag: Har begått en del
Årets besvikelse: haha tror jag och jessica har en gemensam hahah x)
Årets kärlek:

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0