hej jag heter jessica och jag är typ...bäst?

Hellu. Idag är det tisdag. Det är rätt skönt när man fått tisdagarna överstökade, får då brukar oftast veckan gå rätt så fort. Eller iaf för mig för måndagar och tisdagar är mina jobbigaste och seeegaste dagar i skolan-.-

Igår färgade jag håret..hehe. Skrev ju att jag ville det, men hade ändå inte riktigt bestämt mig. Men så igår fick jag någon impulsattack och drog med mig Jesper till coop för att köpa hårfärg. Han höll på att få spader på mig för att jag inte kunde bestämma vilken färg jag skulle köpa, hehe. Dem flesta tycker dock att jag har förstört mitt hår...bara för att jag hade fått en rätt så naturlig färg. Men äääähhh, jag ville ha en förändring. Just nu är det iaf mörkbrunt, näst intill svart...fast det går nog ur lite om några dagar (hoppas jag). Nackdelen är bara att man ser så blek ut med mörkt hår. Får sola sen. Men nog med snack om mitt hår.

Hahahahah förresten kunde inte låta bli......http://fototeman.blogspot.com/ det är en...tant..som har en blogg! Hon är pansionär och jag vet inte hur gammal. Men har nog aldrig sett en så gammal människa som driver en blogg, hehe. Dem flesta som har blogg är typ mellan 13-35(?).

Men nu ska jag sluta prata om onödiga saker, och skaffa mig ett liv. Puss.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0