The ones we trusted the most, pushed us far away

Idag är det söndag, yääähy...A eller inte. Helgen har varit helt crazy, fast ändå rätt så misslyckad, med några få roliga stunder. Och det var jag som gjorde dem roliga stunderna... haha. Några sadmoments var väl när mitt bankomatkort gick i två delar, och att jag krossade en spegel och fick panik. Nej men vill nog helst glömma helgen och gå vidare. Imorgon är det Paramore som gäller. Wiho. Det ska bli asroligt. Kommer säkert ta bilder, som jag kan lägga upp senare.

Här är lite bilder från helgen (tagna med min dåliga mobilkamera);

Världens största hand! haha jämfört med min:)

Krossat en spegel....buhu:'( oturoturotur fast går inte upp mot när jag krossade en hel spegelvägg förut...haha det var illa

hahah mustacho

Nu ska jag gå och kolla på Paradise Hotel. XOXO. /jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0