Bara jag som längtar till sommaren?

Är så jäkla trött på det här kalla vädret och all den här snön. Vill bara att nån ska vifta med ett trollspö så allt försvinner så det blir varmt igen x) haha yeah right som om det skulle hända! Heheh man kan ju hoppas iaf.
Nånting det här skitvädret är bra på däremot är att ställa till kaos i sl-trafiken... har kommit försent varje dag den här veckan bara för att det har varit skitmycket förseningar. Hahah stanna till och med hemma idag för att när jag kolla på sl hemsida imorse kände jag att det inte var nån mening att ens försöka ta sig till skolan eftersom de flesta tågen var inställda och bussarna var försenade. Man kan ju hoppas att jag kommer i tid imorn iaf vilket troligtvis inte kommer hända men whatever måste ändå till skolan imorn frågan är bara när jag kmr komma fram, haha puss på er<3



/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0