ett test:)

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
då var jag sju år, och gick i ettan..?

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
gick första året på gymnasiet:)

FEM SNACKS DU GILLAR
Laktris! chips, glass, marabou osv.

FEM LÅTAR DU KAN HELA TEXTEN UTANTILL 
The Kooks-Naive, The Fray-You found me, 30 seconds to mars-Kings and queens, Paramore-Brick by boring brick mfl. :)

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
Skänka massor utav pengar till biståndsarbete i afrika! shoppa galet mycket och åka utomlands:)! Det jag kan komma på för tillfället.

FEM DÅLIGA VANOR
Försover mig, lämnar inte in läxor i tid, är väldig lat.. osv.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Vara med mina närmsta, shoppa, fota, musik och SOVA!:)

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
hmm...ingen aning faktist. Eller jo, jag skulle ALDRIG kunna gå i en såndär byxdress..haha 

FAVORITLEKSAKER
iPod, mobil, data, kamera

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNING
haha vet inte, dem som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0