Söndag, lika tråkig som vanligt.

Buhu!!! skolan börjar imorn :'( känns faktiskt som om det var jättelänge sen jag var där, 3 veckor sen för att vara exakt ;) Hahah ser verkligen inte fram emot det, kommer säkert somna på första lektionen eftersom jag har vänt på dygnet helt. hahah längtar redan till nästa lov x)

Hehe måste bara kommentera jessicas bild som var tillängnad till mig haha för alla vet att det är du som har guldfiskminne och inte jag, eller ok är kanske inte helt oskyldig men jag är inte värre än dig fisken xD hahah I know you love me<3 pussar

/P

Kommentarer
Postat av: jessica den bästa:)

hahah jo jag tillägnade den till dig för att det skrek petra om bilden!;D men jag är väl inte heller så duktig...så vi båda är väl guldfiskar höhö:D

2010-01-11 @ 18:33:02
Postat av: Petrovskii I'm the best! :)

Hahah jag tyckte den skrek jessica xD haha nej men vi är två smarta guldfiskar vännen ;)<3

2010-01-11 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0