winter

Hej. Idag är det tisdag, och jag har varit ledig! Very nice. Jag har bara legat och segat mig, ehehh. Men nu ska jag rycka upp mig. Ska först träna och sen städa rummet. 

Förresten är det nog tur att jag inte var i skolan idag, för jag har värsta bulan i pannan. Igår så råkade nämligen jesper smälla upp dörren samtidigt som jag skulle gå ut. Så smidig som man är, råkade jag få dörren rakt i huvudet...haha fail. Jag och jesper dog av skratt(x Haha sen så fick jag gå med dunkande huvud resten av kvällen.


Juste vi har köpt hem en systemkamera typ förra veckan! Eller kanske inte "vi", men pappa haha. Aja, den är jätte bra iaf. Fast inte den som de här bilderna är tagna med. Det är några vinterbilder till en fotouppgift i skolan, kan lägga upp alla sen!

Aja, ska gåååå. Ciao. /J

Kommentarer
Postat av: Julia

Otroligt fin blogg och underbara bilder! Verkligen jättefina:D

2010-01-26 @ 19:34:29
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: jessica

tack så mycket:D

2010-01-27 @ 15:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0